torsdag 7 april 2011

trött....

Just nu känns allt segt och jag är så jäkla trött. Hela tiden. Fast inte när jag går och lägger mig. Då kan jag ligga och vrida och vända mig i någon timme innan jag somnar. När det tar tid att somna så ligger jag och oroar mig om jag ska (orka) vakna när klockan ringer. Så här har det varit några veckor nu. Jag tycker inte att jag gör nånting annat än att åka tåg - till och från den stora staden - till och från mitt jobb alltså....

Jag har fortfarande inte hört något från min läkare ang röntgenbilderna. Men, då var väl inget diskbråck - i nacken!!?? - som han trodde att det kunde vara eftersom min vänsterarm domnar och det sticker i fingrarna, som typ när de sover. Hur svårt blev det att förklara det där sista...men ni fattar nog.
Min läkare sa också att det kunde vara en form av whiplash-skada...eftersom jag råkade ut för "en liten olycka" i somras... DÅ var det ingen som sa nåt om nåt sånt....och inte fanken tänkte jag på det heller. DÅ...men nu har jag börjat fundera....

Jag känner mig hängig, trött och orkeslös....och lite orolig....


Inga kommentarer: