söndag 23 december 2012

Dan före dopparedan...

Tänk att det är julafton om bara några timmar. Jag har precis kommit hem från en jobbhelg - fi fan för att jobba helger säger jag bara - OCH ska jobba julafton och annandag jul - fi fan för det också.
Nu är jag ingen direkt jul-människa så egentligen gör det inget. Det var annorlunda när mina pojkar var små för då tyckte jag det var kul med jul och jag lovar att när barnbarnen dyker upp (hmmm ja de lär ju inte bara "dyka upp" hoppas jag) då jäklar kommer jag att gå från en icke-jul-person till en väldigt mycket jul-person.

Jag har en massa tips och idéer sparade i en pärm nånstans. Bland annat såna där tips på att göra egna julkalendrar - vilket jag gjorde när pojkarna var små. Såna där gillar jag att göra. Kanske skulle jag ta och göra en sån nästa år...bara för att träna alltså.

bild lånad från google

Jag passar på att önska er alla en riktigt God Jul !!!

1 kommentar:

Hörni sa...

God fortsättning får jag väl säga idag. :D