måndag 7 maj 2012

när man vill få valuta för pengarna

Det är så jäkla typiskt mig...så jäkla typiskt mig.
Istället för att softa lite och ta det lilla lugna och kanske få göra om, så fläskar jag på för jag är den som inte vill göra om. Eller göra nytt.
Nu MÅSTE jag göra om....(svordom). Och definitvt nytt! (Ännu en svordom).

Jag tänkte jag skulle snygga till mig lite på egen hand - ni vet lite snygga slingor är ju inte helt fel. Skulle ju bara göra några - på fri hand. Inte behöver väl jag använda nån liten hätta till det. En sån där med små hål i. Nej nej. Jag är ju lite konstnärlig av mig så det skulle gå hur bra som helst.
Det blev lite t.ä.t.t. med dom där slingorna. Sådär så att man (jag) till slut smackar till med allt och kladdar i rubbet i håret. Typ mest upptill.

Resultatet; jag ser ut som om jag fått pannkakssmet - fast GULARE - i håret.
Typ som en kalott. Fast "min" sitter mer framtill.... (SVORDOM).


1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Oj! Jag hoppas att det löser sig så att du blir nöjd. Själv har jag aldrig vågat mig på det där själv. Har nog varken tålamod eller mod utan fegar och går till frissan varenda gång. ;)

Kram Lotta