torsdag 15 augusti 2013

jag filmstjärna? EXTRA INFO





Jag har varit med om en TV-inspelning! Inte vilken som helst utan SOMMARLOVSMORGON här i Malmö! Jag har till och med blivit filmad så jag är faktiskt med i själva programmet!

Det är en massa annat i början av programmet http://www.svt.se/barnkanalen/sommarlov/ och när du kommit in på den sidan och scrollat ner en bit så tittar du på "episod 61", den där Robin sitter med gitarren. När du har klickat igång just det avsnittet så händer det saker när du kommer 2,36 in i programmet!!
Om du istället för att titta på Robin, fokuserar på publiken bakom, så är det jag som reser mig upp vid en lyktstolpe (ganska långt bak) och går iväg och jag finns med i hela SEX SEKUNDER! That's it!

Jag har nog en kommande karriär som, ja kanske inte direkt filmstjärna men som statist hade jag nog varit lysande, eller?



4 kommentarer:

Knottis sa...

Får passa på att ta en autograf av min kära mamma nästa vecka när vi kommer då! :) Kram!

Hörni sa...

Ooh vad spännande, det måste jag kolla in! :D

Hörni sa...

Är du säker på att det är 2,36 in, jag har tittat en massa gånger nu utan att se dig! :D

Hörni sa...

Sv: Hahaha, NU såg jag dig! Wow vilken talang!!! :)