onsdag 18 april 2012

Simon och Tomas-varning

Jag är tokig. Eller så finns det nån liten flashig inredare i mig och mina tokiga idéer. Jag känner mig lite som Simon och Tomas. Ni vet, de där karlarna som ibland har riktigt tokiga och galna inredningsidéer men som sen visar sig bli så jäääkla bra - att man är avis i veckor. Eller åtminstone några dagar.

Jag hittade några ljusstakar.....nja, de var inte direkt min kopp te....
....vad skulle jag kunna göra med dom? Lämna tillbaka dom på loppis? Behålla dom? Hmmmm....
Tänkte en del på Simon och Tomas.
Vad hade de gjort med med såna här?
Jag tänkte och tänkte.
Helt plötsligt visste jag.

Jag spraymålade dom svarta!
Bara så där.

Och...när jag ändå höll på, ja då sprayade jag fler ljusstakar.
Såna där som jag hade...i nån metall, kanske silver eller mässing. Snyggt blev det!
Jag lovar - jag kommer att sätta in en bättre bild sen. När de är på plats.
När jag har lekt färdigt som en sån där flashig 'interior designer' i min nya lilla lya. 

1 kommentar:

Jojjis sa...

Fina!