lördag 20 juli 2013

när man träffat lite kändisar...



Jag sa ju att jag träffat lite kändisar när jag var i London, och inte vilka kändisar som helst.

Först köade vi i ungefär en och en halv-två timmar och när vi väl kommit innanför dörrarna...då fick vi köa igen. I säkert en timme. Det kändes som en evighet i alla fall.


Men äntligen kom vi fram till kassan (och betala inträde) och gå in...


Madame Tussauds vaxkabinett i London alltså!! WOW alltså (tycker jag)!
Du känner säkert igen varenda en som jag träffade. Kul var det och jäklar vad de var lika originalen! Tänk att man fick ställa sig bredvid varenda kändis och bli fotograferad! Fast även här var det köer!!



När man fotograferar (eller blir fotograferad) kan man alltid göra lite som man vill.
Här bestämde jag att "inte ta med" Victoria Beckhamn (hon stod till höger om DB) 
- ja för inte kan väl hon vara med när JAG står bredvid David.
 






När man är i London kan man ju inte missa William och Kate. 









När man gått hela 'rundan' i huset kunde man bara inte missa att gå ner i s.k.r.ä.c.k.-källaren.
Kommer du hit - och inte är alltför lättskrämd - så gå in här. Jag berättar inte mer....



1 kommentar:

Jojjis sa...

Den största kändisen var ju den som kom dit....från Malmö! :) Haha!

Puss och kul med Madame Tussauds!