tisdag 2 juli 2013

now I'm back...en liten stund bara...


Jag har ju varit iväg i London hos "minstingen". Man tror alltid att man har så jäkla gott om tid till allt men jisses vad dagarna rusade iväg. Här är ett litet axplock:




 I det här huset bor min lilla grabb....

Nu kommer det att gå undan....
 
Vi åkte till Camden....
 

 Jag gillar det där.... "keep calm and call Batman"..... hihihi


Alla dessa hus....häftigt!
 

 
Sen käkade vi på....Inamo
 
 
Det här är skitsvårt att förklara - men de har datorer i taket som överför bilder till ditt bord.
Du navigerar en muspekare över de olika valen...med ditt finger i den där lilla försänkta cirkeln. 
När man markerat en maträtt så syns bilden på just den maträtten på ens tallrik.
 

 
 

Man kan till och med spela spel under tiden man väntar....



Sen drog vi vidare, till "nån överraskning" som sonen sa...



"Överraskningen" var att se 'Mama Mia' musikalen !!!

Såååå bra!!!! I'm in heaven!!
Ska du till London så se denna!

Nu får det räcka för idag, det blir mer sen...från London alltså!

Först ska jag iväg - en vecka i Turkiet väntar - igen !
Jag menar...var är solen?




 
 

3 kommentarer:

Nettan sa...

Åh vad underbart med London vännen! Och så Turkiet på det, gissar att du njuter i massor denna sommar
vännen!

Kramar

Nettan

Hörni sa...

Åhhhhh vad kul att resa, vilka härliga Londonbilder.
Jag är ett stort Abba-fan och har sett svenska musikalen så jag kan tänka mig att det var en upplevelse att se den i London.
Ha det så underbart i Turkiet också nu! Kram

Knottis sa...

Såååå kul att du var här och så glad att du tyckte om min överraskning! :) Jag tyckte själv den var riktigt jäkla bra med! Saknar dig massor! Kram!