måndag 20 augusti 2012

snurrigt värre...

Det har hänt en hel del sen senast i "mitt område" där jag bor....håll i dig, för nu blir det som sagt, snurrigt värre...

Hur många har fotograferat det här bygget? Just det, jag också....

Det har varit lite prova-på-segling... Tror du jag passade på att prova? Näe..

Det har varit hästtävlingar.... Tror du att jag var där och tittade på en massa snygga hästar? Näe...

Det har varit ett långlopp - Malmö Halvmarathon... Tror du att jag var med och sprang? Näe...

Det har varit soligt väder...och min takterass...hmmmm...ja ja okej då... h.u.s.e.t.s takterass har äntligen blivit l i t e möblerad....

Tror du jag har varit där? Ja faktiskt...och solen gick i moln precis när jag fotograferade...


Hoppas du får en skön vecka - själv har jag precis börjat jobba igen efter mina två veckors semester. Nu väntar en "hektisk vecka" med kollegorna på "firman" - först en tur till Köpenhamn och sen två planeringsdagar med övernattning. Lite tufft...




1 kommentar:

Hörni sa...

Jag har jobbat i flera veckor redan så jag känner mig van.

Vi åker också på studiedagar med övernattning snart. Det ska bli kul. :)

PS: Det är fel på ditt url när du kommenterar (det står minaagnaord istället för minaegnaord). Jag vet ju vad som är fel och bara ändrar det lilla a:et till ett e, men du kanske går miste om andra läsare, och det är ju lite synd.