söndag 10 mars 2013

Onödigt

Det här var jäkligt onödigt. Visst har vädret växlat från varmt och behagligt till kallt med iskalla vindar, men det här var ju bara sååå onödigt.

 
 Det har snöat under natten... Inte mycket, bara löjligt lite...

 
Jag som kände att våren så sakteliga var på gång...och så vaknar man upp till...snö.
 

Jag har ju dessutom vår-fixat min cykel eller ja, inte jag utan jag lämnade in min cykel och fick den fixad. Jag har under en längre tid trampat på för fulla muggar varje dag till och från jobbet och varje dag har jag varit rädd att kedjan antingen skulle hoppa av eller gå sönder eller nånting sånt och vem vill vara på väg till firman och behöva fibbla med att sätta på en kedja igen? Det var alltså kedjan som behövde bytas och jäklar vad det blev bra.
 Bry dig inte om att det är smutsigt på drevet -
det var inte en helrenovering jag bad om
utan titta på den RENA och snygga kedjan!

Det var tänkt att jag idag skulle ut på en längre orienteringsrunda i den stora staden
eftersom cykeln känns fantastisk att cykla på,
men när man ser snön (3 mm) på gatorna så blir det nog att jag stannar hemma istället.

1 kommentar:

Nettan sa...

Ja den här snön var helt onödig! Håller helt och fullt med dig vännen!

Ta det nu lugnt med din fina cykel!

Kramar

Nettan