onsdag 20 april 2011

mer underbart, eller?

Ja gott folk, nu vankas det andra bullar! En del har påsklovs-ledigt...hmmm...andra jobbar. Som jag. Den enda dagen jag har ledigt denna veckan är fredag....annars ska jag jobba...påskafton, påskdagen OCH annandag påsk. 7 till 16, varje dag. Puh....
MEN....på fredag, lååååångfredagen av alla dagar, då...håll i er nu....då ska denna kvinnan ut och åka MOTORCYKEL!!! DET trodde ni inte va?

Sen skall jag även hjälpa till med lite matlagning också, vad nu det kan innebära?
Jag har iofs erbjudit mig frivilligt, men jag har inte sagt VAD jag kan hjälpa till med, eller VAD jag kan. Eller att jag är någon gourmetkock. Laga mat - hur svårt kan det va?
I värsta fall kan man väl alltid ringa och beställa pizza??  



En riktigt GLAD PÅSK önskar jag er alla!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hahahaha, du är för rolig. Och bilden du slängde in gick ju inte av för hackor heller. Påskkramar till dig vännen/Jennie

Gaymasen sa...

En annan är långledig nu, nananana! Och pizza funkar alltid. ;)

Och vet inte varför du inte såg fler inlägg igår men kanske var något tillfälligt fel bara för allt ser bra ut nu iaf. :) Trevlig påsk! :D