tisdag 10 maj 2011

FÖRSTA MAJ

Ja det var ju några dagar sen...och sen dess har tiden bara rusat iväg. Men jäklar vad jag är glad att jag är en tuff och modig kvinna !! Några dagar innan första maj gjorde jag något som kom att förändra en hel del för mig; Jag läste något intressant, log och blev varm...och bestämde mig direkt för att det jag hade läst skulle undersökas lite närmare. Jag gjorde allt för att få tag på mer info - och lyckades! Men det räckte inte med det... Jag tog mod till mig och bestämde mig för att se om informationen verkligen var "på riktigt" och att det stämde överens med "bruksanvisningen" och detta skulle ske den FÖRSTA MAJ! Behöver jag säga något mer??



Jag är såååå glad - "informationen" överträffade mina förväntningar - med råge !!!!!!

1 kommentar:

Gaymasen sa...

Vilken teaser som inte avslöjar mer! Haha.

Och tack! Du är en fin människa som alltid ger så fina (vackra, om jag måste lyda Johans order) ord. :) Man ser vem Johan har fått sitt hyfs ifrån. Haha.