måndag 23 maj 2011

fritid?

Jag funderar på att lära mig nåt nytt. Hmmm...precis som jag har all tid i världen, men jag tänker att jag ska "förena nöje med nytta" eller är det tvärtom?
Det finns en del sporter som är "gratis" och en del som "kostar". Ni fattar säkert vad jag menar. Jag har tänkt lära mig att....segla. Precis som det är någon "gratis"-sport och precis som om jag har världens fetaste plånbok och enormt med tid...MEN...detta med segling verkar hur härligt som helst!!
Så det är väl bara att "fixa" en väldigt duktig privatlärare som dessutom har tillgång till en segelbåt och som bara väntar på att jag ska höra av mig och boka lektionstider ;-).


Nu håller jag tummarna att det ska bli mycket seglingsväder i sommar!

1 kommentar:

Stina sa...

Jag vill också lära mig att segla, det verkar så härligt. :)