tisdag 31 maj 2011

wow !!??

Just nu är det trögt på blogg-fronten...jag har sååå lite inspiration att skriva och...shit vad tiden flyger iväg! Till allt och ingenting. Mest går min tid åt till att leta lägenhet i den stora, stora staden. Samtidigt som jag vill ha en lägenhet NUUUUU, så vill jag samtidigt knappt lämna min underbara, fina och äntligen klara lägenhet (där jag bott i snart sex år) i "min" hemstad. Jag har dessutom bott i "min" lilla stad i nästan TRETTIO ÅR. Men...jag känner att jag måste "vidare". Tror jag. Eller - vet jag? Hmmm....jo, jag SKA.

Sen går det en massa tid - en massa härlig tid !!! - till "det nya" som kommit in i mitt liv, och för att få maximal utdelning krävs det en hel del logistik för att få det att "fungera" optimalt...men har man "bara" ett genuint och varmt intresse...ja då jäklar...då är jag världsbäst på logistik - nja, det finns kanske EN person som är bättre än jag, men tvåa är inte så illa pinkat en tisdag morgon.....hmmm... sa jag nåt om TEAM-WORK ????

1 kommentar:

Gaymasen sa...

Tvåa är okej men strävan efter förstaplatsen är optimal, höhö.

Lund överväger vi skarpt. Men vi får se nu till hösten när vi ska söka sen hur det ser ut med antagningarna, vad vi har i Högskoleprov etc. Spännande. :D

Och tack som alltid för lika söta kommentarer :)