lördag 29 september 2012

tid för funderingar

 
Igår kväll var ett sånt tillfälle...tid för funderingar.
 
 
 
Jag hade tänt några ljus, tankarna snurrade runt och jag började göra långa listor.
Listor på sånt som jag ska (vill), sånt som jag inte ska (helst inte) och sånt som jag planerar (önskelista 1) för framtiden, och hur jag vill ha det (önskelista 2).
 
Jag kan inte påstå att det var enkelt.
Många av tankarna som jag skrev ner, hamnade på mer än en lista, med lite hänvisningar till den och den där andra listan, bara så jag har koll.
Det gillar jag ju. Att ha koll alltså.
 
Jag sparade listorna på datorn till slut. Plus att jag skrev (datum) när de här funderingarna dök upp. Kanske ska (borde) jag kolla hur det gått efter ett tag?? 
 

1 kommentar:

Hörni sa...

Ja ibland kan man behöva bena upp saker och ting och då kan listor vara bra att ta till.