fredag 3 december 2010

sms...2

Som du kanske läste häromdagen, så var jag piss-irriterad på att inte få svar på skickade sms....
Jag har fått en förklaring. Jag hade fått FEL mobilnummer - så när jag skickade mina sms...så kom de inte fram till rätt person....och jag vet inte ens om de kommit till fel person heller, för jag har ju inte fått några svar alls.
Nu har jag kollat upp vilka siffror som ingår i det här mobilnumret....det skulle vara 84 istället för 89... så nu är "konversationen" igång igen och jag är såååå glad !!!


PS. Jag har kollat upp om det finns någon mottagare till det felaktiga numret....och det gör det! En kille/man i Hässleholm! Han måste nog vara jävligt irriterad - arg - förvånad - road? ....för det var inga snälla sms på slutet innan jag gav upp.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig, men han kanske ser det komiska i situationan :)
Anita

AE sa...

Den här personen som felaktigt fick mina sms, förstod nog... till slut - att det inte var menat till honom, för i det sista sms'et skrev jag det lite mer personligt och skrev namnet på den personen som skulle haft det...

gunillaf flygare sa...

Hade det varit jag som fått dessa sms hade jag svarat att de nog inte var menade till mig.

AE sa...

Åh vad glad jag blir att DU har hittat hit och kommenterat!
Ja, jag hade också svarat och talat om att de var felskickade, inte bara för min egen skull utan även för den som skickat...