onsdag 15 december 2010

summering

Det har hänt så mycket de senaste dagarna att jag inte riktigt vet var jag skall börja. Det har varit en omtumlande resa till London fredag-måndag....sen två dagars planering i Ystad med nya arbetet som inkluderade övernattning på hotell - kan du tänka dig; på min "hemmaplan"....
Det har varit enormt skönt att slippa min total-havererade lägenhet några dagar...men sen är man ju tillbaka i verkligheten igen....

Jag har dessutom börjat fundera på att avveckla min blogg. Jag hade en period när jag fick många mail, telefonsamtal och kommentarer och som gjorde att jag blev än mer peppad att skriva. Om allt möjligt och inget omöjligt... Era kommentarer och hälsningar gjorde att jag fick ytterligare motivation att skriva. Jag blev dessutom bortskämd av allt positivt - ja det var en del negativt också - och sånt behövs också. Oavsett, så lär man sig alltid något...

Men nu....ja jag vet inte....det känns just nu som om jag har tappat motivationen, tappat orken att skriva och på nåt sätt hålla er uppdaterade....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi måste träffas så du får berätta om allt kul i London/Johan. Saknar dig
Kram

Drömmar om livet sa...

Snälla sluta inte att skriva Anneli! Din blogg betyder mycket för andra även om du inte tror det!

Många kramar & en god jul önskar jag dig!

A