söndag 18 mars 2012

dagens goda gärning...blev TRE

Idag skulle det bara fixas!
Idag har jag haft en jäkla massa överskottsenergi. Alltid bra att ha. Hade bara varit trevligt om man hade haft det lite oftare.

Jag har bakat tre bröd - mina fantastiska mörka bröd !!!
* Ett bröd har jag lämnat till goa familjen Blendberg som tack för julmaten de gav mig på julafton - när jag var nyss hemkommen från sjukhus och definitivt inte var på topp. Jag lämnade också tillbaka porslinet som de hade lagt upp den goda julmaten på!

* Två bröd skivade jag och lämnade hos min goe Kjell som tack för att han finns och alltid hjälper mig!

*...och sen har jag lämnat två fulla kassar med diverse bilvårdsmaterial hos min goa Anita som tack för att hon är världens bästa och att hon har supportat mig under min sjukdomstid!

Nu är det vinden nästa som gäller....hämta, hämta, hämta....men snart är det tomt i förrådet!!!

1 kommentar:

Anita Holmgren sa...

Tack goa Anneli <3
Kram
//Anita