lördag 10 mars 2012

jag och teknik...ingen bra kombo

Nu ger jag snart upp! Jag blir tokig - att det ska va så jä-la svårt att klara av att fixa nån fjuttig inställning (tror ju jag att det är iaf), alltså typ nåt knapptryck -  och vips - sen ska det va klart. Men icke! Jag som klarar allt.
Eller det gör jag tydligen inte längre...hmmm....'harkel' - säg det inte till nån bara. Jag hatar - nä det är kanske ett för starkt ord i sammanhanget - men jäklar vad jag ogillar att inte kunna klura ut saker och ting själv.

Allt handlar om att jag skulle vilja rekommendera DIN blogg på MIN blogg - visst lät det enkelt. Typ lika enkelt som att jag inte får ihop inställningar, design och mallar och f-n och hans moster. Usch nu blev jag sådär grov i munnen igen! Det blir att använda tvålen (igen) hahahaha....

Alltså, HUR gör jag för att jag på min sida, ordnar en länk till DIN blogg????

Grrrr....jag får bita på tuggbenet tills jag får hjälp ELLER (vilket jag inte tror) jag själv råkar trycka på nån knapp som jag inte visste att jag skulle trycka på....typ....

1 kommentar:

Hörni sa...

Visst är det jobbigt när det strular med sånt. Jag har blogg.se så jag vet tyvärr bara hur det funkar där, så jag kan inte hjälpa dig. Jag brukar googla när jag vill göra något med bloggen som jag inte kan.
Hittade en sida för blogspot, men har ingen aning om den är bra:
http://fixa-din.blogspot.com/