tisdag 15 februari 2011

Min BLIVANDE lägenhet !!

Min BLIVANDE lägenhet! Den jag var och tittade på den sjätte februari...min DRÖM...den där etage-lägenheten som jag bara drömt om...som jag ALDRIG trodde jag skulle hitta...med sovrum på ovanvåningen...och spiraltrappa...


















Den är såld !! Tyvärr.....INTE till mig, utan till nån som kunde lägga upp 2,1 miljoner....bara så där. Jag var inte ens med på budgivningen. Och era "andelar" på 3-400 tusen var som jag bad om...hmmm...strular det med insättningen kanske ???? Du har kanske skrivit nån siffra fel i mitt kontonummer ???
MEN...jag har koll på adressen...och skulle det visa sig att jag vinner några miljoner - för det där med att ärva en massa pengar, jo visst...good luck! - men som sagt, vinner jag - då kommer jag att ringa på porttelefonen i huset där min KOMMANDE lägenhet finns...and make them an offer they can't refuse!!

1 kommentar:

Gaymasen sa...

Usch vad träligt, speciellt när man verkligen vill ha något. Haha! Jag vill flytta. Till något fancy. Svårt bara att hitta något bra för en vettig peng. Haha.

Och tack för alla fina (vackra måste jag säga enligt Johan annars blir han butter) ord! :)