torsdag 24 februari 2011

min nya last

För ett tag sedan fick jag ett tips av en av mina unga män. "Prova chai latte när du kommer till något Espresso House...det är skitgott" - hur kan något vara både skit och gott ??!!
Det är ett kryddigt sött te med skummad mjölk, som smakar kanel och kardemumma....


Ja jisses vad det är gott!!!! Det har blivit min nya last!!! Chai Latte gott folk - beställ detta när du kommer till...typ Espresso House - de gör de absolut godaste !!!

Det händer att jag köper en sån....när jag kommer till Centralen i Malmö - halv sju på morgonen!!

5 kommentarer:

Johan Enelycke sa...

Njut! Jag saknar det som fan har..Nero's gar inte att jamfora. Sa njut for mig med morsan!

Drömmar om livet sa...

Men du, du vet att du kan köpa chailatte i en liten burk på just espressohouse och göra hemma! Lycka i en temugg!
Kram

Ps har uppdaterat!

AE sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AE sa...

Ja goa Anette, jag HAR köpt en burk, men eftersom jag aldrig är hemma...hmmm...så lär jag kunna njuta länge!

Gaymasen sa...

Mums det är gött! Jag har alla möjliga olika chai latte - Espresso House pulver, syrap, etc. Yummie!

Och tack snälla! Haha. Jag har nog hört det där med ansiktsmasken någon gång men inte jag provat. Haha. ;)