tisdag 1 mars 2011

galet mycket ??

Idag har jag hunnit med en massa ärenden....och det har också kostat en del...men lönen kom ju för några dagar sen, så det gäller att passa på, eller hur??

* Jag har köpt två nya däck till bilen...och fått dom monterade på mina fälgar....så nu klarar jag mig nog på bilbesiktningen nästa vecka. Alltså, bilen blir förhoppningsvis godkänd.

* Jag har varit och köpt ett par stövlar - läder eller skinn? ingen aning, men de var sååå snygga OCH de första stövlarna som äntligen föll mig i smaken OCH dessutom satt de jäkligt snyggt och skönt... och så passade jag på att köpa ett par svarta converse, nja kanske inte converse men typ tyg-kängor.

* Jag har också köpt nya vinglas, ölglas och dricksglas...för jag utgår från att min lägenhet blir klar nån gång... och då jäklar....då jäklar ska jag ha fest !!!

                                                              Är jag galen eller ????


1 kommentar:

Anita sa...

Ha ha bra jobbat jag kommer!! :)
Anita