söndag 27 mars 2011

jäkla bollar

Hoppas du läste rätt. Det står "jäkla bollar", inte "jäkla ballar" för det hade verkligen inte passat in i det här sammanhanget... Jag tänker på gårdagens lottodragning. Allt är så noga övervakat när det gäller den här dragningen, med kontrollanter och allt, för att inget skall "gå fel"...men jag vet inte. Eftersom bollarna med MINA siffror INTE stämmer överens med vilka siffror som dras, så undrar jag om det inte är nån Uri Geller som står i bakgrunden och  manipulerar det hela...så att resultatet blir ett helt annat än vad JAG vill att det ska bli..

Hur tror du att det gick igår på den där jä-... jätte-intressanta lottodragningen??? Hmmm... ja nån drömvinst blev det INTE till mig. Denna gången heller.... MEN.... ingen annan heller vann den... mohahaha....och det, det var ju väldigt bra. För det innebär att JAG har fler chanser. Redan på onsdag. Måtte jag nu inte glömma att lämna in mina kuponger... DU håller väl tummarna för mig? Jag menar, DU har ju chans att få en liten slant av mig då....för visst kan jag ge dig 10.000...bara sådär....OM jag vinner alla de där miljonerna...

Inga kommentarer: