tisdag 23 oktober 2012

hur det gick?

Jo tack....det gick bra.

Jag menar - jag kunde hålla mig vaken i måndags kväll till kl 20. Men det var bara för att jag stod upp. Du anar inte hur jäkla slut jag var. Jag hade alltså sovit tre och en halv timme mellan söndag och måndag och dessutom jobbat en hel dag på firman - där man hela tiden måste "vara på tå" för att inte göra nåt misstag eller missa nånting. Ja inte missa nånting så, det är inte så att jag måste veta allt och vara överallt - utan det handlar mycket om mediciner och information.

Jag kunde alltså hålla mig vaken till kl 20 på kvällen. Jag kämpade som en galning för att hålla mig vaken för jag ville absolut inte missa sista avsnittet av "Torka aldrig tårar utan handskar" - denna skildring av en fantastiskt fin (jag har gråtit massor) men fruktansvärt horribel (jag har gråtit massor) historia om homosexuella. Jag såg aldrig sista avsnittet i måndags kväll. (Jag såg det idag på svtplay och grät denna gången också - fast jäkligt mycket glädjetårar också!!).

Jag gav upp strax innan åtta. Då var jag helt slut som artist. Jag fullkomligt rasade ner i sängen och somnade direkt. Och sov, och sov, och sov....till klockan 22. Då vaknade jag. Så jävla typiskt, minns jag att jag tänkte, Sen somnade jag igen. Och sov till fem i morse! Wiii...

Men jag är fortfarande trött. Så jävla typiskt!

2 kommentarer:

Hörni sa...

Fy för att vara så trött, hoppas du kan sova inatt igen.

Ja, visst är den bra den där serien. Helt otroligt bra.

Hörni sa...

Sv: Tack snälla, jag måste nog fortsätta tjata om Elsa. Hon är ju det enda jag har i huvudet just nu.

Och fortsätt gärna "tjata" om hur gärna du vill ha en hund. Jag förstår känslan, har ju själv burit på den i sisådär 50 år så.. :)