lördag 27 oktober 2012

lite oväntat....del 2

 
 
Det här var ju också lite oväntat.
Efter jobbet, i sista minuten lämnade jag in sju rader på Lotto, betalade 62 kronor och cyklade hem.
 
Jag såg lottodragningen
och tyckte att siffrorna som drogs var i tråkigaste laget.
2, 5, 7, 8, 9, 19 och 27...
 
Tänkte nog inte mer på det,
men tog ändå fram min kupong, och vad ser jag....
Mina siffror var
2, 7, 8. 9, 16, 19 och 27...
 
Jag hade SEX RÄTT och vann ettusenfemhundratrettioåtta kronor - 1 5 3 8 spänn!!!
Åh vad roligt!!!!!
 
Tänk om jag tagit siffran 5 istället för nr 16...
...då hade jag vunnit lite drygt
2,5 miljoner....



     

1 kommentar:

Hörni sa...

Men GRATTIS, vad kul!! Inte ofta man vinner så då blir man såklart jätteglad. Även om 2,5 miljoner hade varit ännu (väldigt mycket) bättre.:)