tisdag 30 oktober 2012

sätta sprätt på pengarna

Det är alltid kul att få oväntade inkomster för hur ofta vinner man 1500 pix ? Det gäller att smida medan järnet är varmt vilket i mitt fall innebar en tur till...



....för min frisör Caroline hade börjat jobba på ett nytt ställe och eftersom jag är mer än nöjd när hon klippt mig så var det bara att "följa efter" henne till....

 
...och när jag var där och blev fixad i håret efter konstens alla regler med en ny bottenfärg och några flashiga slingor (tyvärr ingen bild denna gången) och fick sitta i en massagestol när hon sköljde ur håret så pratade vi bl a om naglar. De hade tydligen nåt öppningserbjudande och de hade en ledig tid och "visst skulle du vilja prova?" och vips satt jag och fick nån fransk manikyr och funderade på hur man stänger en gylf-dragkedja med långa naglar...
 

...och så fick jag lite bling-bling på en av naglarna på köpet...
 
Smakar det så kostar det, men jag skulle ju smida medan järnet var varmt....
 
 
Det där med gylf-dragkedja och långa naglar - helvete alltså!
För att inte tala om att skriva på datorn...
Det hamnar nog överst på listan av I-landsproblem...

1 kommentar:

Hörni sa...

Men åh vad snyggt det blev! Du får gå med mjukisbrallor istället. ;D