fredag 12 oktober 2012

igår fick jag ett litet...tjockt...svart brev...

Jag har haft tur i en tävling här. Det var en tävling på den här fantastiska kvinnans blogg i samarbete med Puss accessories där någon kunde vinna ett presentkort på ett tusen kronor att handla smycken för. Ett tusen spänn! Det blir ju en himla massa bling-bling!!
....och så var det JAG som vann!!!

Jag har tittat på Puss' hemsida (det kan du göra här) en o två o tre och ännu fler gånger eftersom jag inte kunde bestämma mig, de har ju en jäkla massa fina saker!!! - men i tisdags la jag min beställning.
...och sen har jag väntat. Jag har kollat min postlåda flera gånger om dagen (man kan väl aldrig veta exakt när man får post?)

Igår kom äntligen...ett litet...tjockt svart brev....
 

 
Åhhhhh va spännande !!! Min vinst !!!!
 
 
Tre par örhängen, en ring, ett armband och två halsband!
Gorgeous, gorgeous, gorgeous !!!!
Jag är i bling-bling himlen !!!
Tack Puss Accessories för vinsten!!

Inga kommentarer: