söndag 4 november 2012

ååååååhhhh va roligt....



att just DU tittar in på min blogg!!!

DU, som läser detta, just nu.... Vad tycker DU? Tycker DU att jag är alldeles knäpp, konstig, tokig, korkad, underlig...eller kanske rent av alldeles...underbar, fantastisk, fenomenal och lysande?? Eller nåt mittemellan. Om det nu finns nåt i mitten. Om jag är sådär lagom. Det hade varit kul att få höra vad du tycker.
Hur tänker du när du lämnar en kommentar här hos mig? Vill du att jag ska svara på den eller kommentera den? Går du nån gång tillbaka och kollar om jag har svarat? (För tänk om jag gjort det...)
Om det är någon annan bloggare som kommenterat är det lätt för mig att gå in på deras sida och svara, men alla är ju inte bloggare. Så hur gör vi i fortsättningen? För jag blir såååå glad när jag får nån respons på det jag skriver!!

Så därför passar jag på att tacka redan nu....för din kommande kommentar!

4 kommentarer:

Åsa sa...

haha då måste jag ju kommentera, jag tycker du är rolig, säkert lite lite knäpp oxå och lite normal mm. du skriver underhållande, din blogg är rolig att följa
he det underbart, kramar till dej från mej

AE sa...

Åsa
En "ny" läsare?? Spännande!
Tack för de fina orden om hur jag är, och framförallt uppskattar jag att du gillar att följa min blogg.
Fortsätt att titta in här hos mig!
Kramar

Hörni sa...

Jag tycker du verkar vara en lite halvgalen, rolig, glad, positiv och underhållande person. Det är den uppfattning jag fått av dig genom att läsa din blogg. :)

Min plats i solen sa...

Jag tycker att du är helt fantastisk. En kvinna med ett stort hjärta och en bloggsyster jag uppskattar mycket.♥

Jag tycker om att kika in här hos dig. Jag tycker om din ton, din humor och din rakhet. Likaså tycker jag om att jag aldrig vet vad ditt nästa inlägg kommer att innehålla.

Glad blir jag också när jag se din signatur i mitt kommentarfält. Då vet jag att det kommer att strömma omtanke och värme emot mig. :)

Jag tycker att du ska göra precis som du vill här på din blogg. Gör det som känns bäst för dig och oavsett vilket så är det ju inget som är hugget i sten. Man får lov att ändra sig allt eftersom. ;)

Själv svarade jag alltid på alla kommentarer på min blogg. Jag gillade den kommunikationen. Men efterhand som kommentarerna blev fler så kände jag att det blev ett stressmoment. Att jag inte hann och definitivt inte hann att titta in till er andra. Så efter ett och ett halvt år bestämde jag mig för att sluta och bara svara de som inte har någon blogg och då det ställs frågor.

Så gör precis det som känns bäst för dig. Vi kikar ju in här hos dig oavsett. För vi gillar ju dig och din blogg. :)

Sköt om dig!

Kram Lotta