måndag 15 november 2010

fan !!!

Det kryper i kroppen. Det snurrar i huvudet. Blicken är svart. Jag är så jävla irriterad!!
Mitt hem har sett ut som kriget sen den 29 september, milt sagt. Häromdagen skickade jag ett mail till fastighetsägaren. Jag beskrev hur min situation hade sett ut den senaste tiden, jag skrev att jag ville bli kompenserad på nåt sätt och undrade vilken hyresreduktion han kunde erbjuda.
Idag hade han svarat på mailet..... 10 %. Tio procent! Femhundrasjutton kronor!!! Det kunde inte bli mer, skrev han, för jag hade ju kunnat använda spisen och kunnat diska.....grrr....men jag hade, och har fan inte kunnat ha mina saker där, varken torrvarorna eller bord och stolar...
Fortsättning följer nog....för jag skickade ett nytt mail till honom....och nu jä-lar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja bara på honom!!! GE DIG INTE ;) Behöver du vittnen så finns jag här! Du har ju inte kunnat ha gäster heller, tänk på det ;))) Bara stå på dig!!
Kram Anita