tisdag 2 november 2010

vad hände?

Jag är borta. Som "Borta med vinden" typ.
Rosenkindad. Som någon av flickorna i "Barnen i Bullerbyn".
Totalt utflippad. Som någon i "Nakna Pistolen".
Yr, vimmelkantig, knäsvag och kanske lite illamående. Som någon av Sylvester Stallones boxningsmotståndare i "Rambo".
Jag skulle vilja känna mig stark, kanske lite som "Pippi Långstrump".
Just nu känner jag mig som Miss Piggy i "Mupparna" fast jag skulle vilja vara som Julia Roberts i "Pretty Woman", ni vet när hon sitter och är så jävla snygg i baren och väntar på "Prince Charming".
Jag önskar att jag var "Törnrosa" som blev kysst av den stilige mannen. Fast visst har jag blivit det? På riktigt alltså? Eller?
Fast jag är bara såld. Riktigt jäkla såld. Inte på Tradera eller Blocket eller så. Utan bara såld. Hur fanken gick nu detta till? När tappade jag fokus? Var det när jag låtsades vara "Törnrosa"?
Helt ärligt......jag tappade nog fokus redan den fjärde oktober....
nu har jag bara tunnelseende.... ;-))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha är det detta som kallas att flippa ut?? Eller äkta blixtförälskelse!! Jag är så glad för din skull min vän ;)
Kram Anita

AE sa...

Jag säger som man brukar göra...
"inga kommentarer"

;-)))))))))))))))

Anonym sa...

Nej kommentarer är överflödiga :)))))))))))))
Anita