måndag 11 oktober 2010

..ännu mer funderingar

Vilket liv man (JAG) lever....jag står upp i köket när jag äter, för jag har ju inget bord eller stolar där, och sen kan jag inte heller sitta vid matbordet i vardagsrummet ....för där står ju fullt med torrvaror från mitt skafferi och annat "smått och gott" från köksskåpen....alltså ingen direkt mat-ro vid måltiderna.
Sen står jag upp när jag cyklar till stationen...för jag är ju självklart alltid ute i sista minuten....
Sen oroar jag mig för hur länge vinet klarar sig i sin bag-in-box när man väl öppnat den och druckit TVÅ glas....jag kanske får ta lite ikväll ?? Jag är ju ledig imorgon och kan sova länge.... MEN, då kommer kanske (förhoppningsvis) någon hantverkare och GÖR NÅGOT i köket eller badrummet, för nu har det stått still väldigt länge! Ja hålen till de nya rören är borrade....men sen har det inte hänt nåt mer. Nu är jag trött på att ha rörigt !!!! Jag vill städa och få iordning och kunna bjuda hem lite goda vänner och ha lite PARTY !!

Inga kommentarer: