torsdag 7 oktober 2010

ledig för funderingar

Idag är jag ledig. Ledig för att ta igen mig. Kanske sova ut....kanske umgås med vännerna jag tycker att jag försakat...träffa mina goa vänner - som... givetvis inte är lediga idag... MEN...är det bara JAG som är ledig och kan sätta mig på nån uteservering och ta en fika.....men hallå!!! Så här skulle det väl inte bli?
Jag har bestämt mig...äntligen! Eller...jag har nästan bestämt mig. Men det måste ju betyda att jag inte alls bestämt mig. Antingen bestämmer man sig eller så tvekar man. Är det bara dessa två möjligheterna? Isåfall är jag tveksam. Tveksam OM jag har eller inte har bestämt mig....nu blev det helt plötsligt väldigt komplicerat. Eller???? Du kommer att märka vad det handlar om...allt eftersom....på så vis gör jag det hela lite hemligt....å det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul !!

Inga kommentarer: