torsdag 28 oktober 2010

reflektion

Nu har jag snart varit på mitt nya arbete i en månad. Jag har fortfarande inte vant mig vid resorna...

Under den här månaden har jag försökt komma underfund med hur elva personer fungerar och hur de lever sina liv. Elva olika individer - elva olika personligheter. Det är en resa som bara börjat för min del. Det är enormt spännande, ingen dag är egentligen lik någon annan, det är en utmaning...hela tiden. Jag gillar det!
Under den här månaden har jag dessutom träffat ytterligare åtta personer som jag så smått har lärt känna. Dessa är dock svårare att hålla reda på! Åtta olika individer till...och även här...åtta olika personligheter. Jag tänker självklart på mina nya arbetskollegor !!! Vilket gäng!! Jag gillar dom. Mycket.
Sen har jag nästan varje dag, träffat en person som har gjort, och fortfarande gör mig härligt glad och varm...i hela kroppen...men även ibland gjort mig irriterad och frågande. Jag gillar sånt. Jag tycker om att allt inte är självklart. Jag tycker om att ha någon att "fightas" med. Någon att dela tankar med...
Ibland undrar jag om det är en mening med allt....

Inga kommentarer: